اخبار و اطلاعیه
1403/1/15 چهارشنبه
مشاور رئیس دانشگاه پیام نور در دیدار نوروزی با همکاران سازمان مرکزی:
تقویت زیرساخت های IT دانشگاه از اولویت های سال جدید است

.

دیدار نوروزی اعضای هیات رئیسه دانشگاه با همکاران سازمان مرکزی در مزار مطهر شهدای گمنام برگزار شد
دکتر علم الهدی مشاور رئیس دانشگاه در این دیدار صمیمی ضمن تبریک سال جدید و همچنین تقارن آن با ماه مبارک رمضان افزود: با توجه به ماموریت دانشگاه در عرصه الکترونیک و استانداردهای دانشگاه‌های باز و از راه دور ، در سال 1403 توجه به زیرساخت های فناوری اطلاعات (آی تی) و همچنین ساماندهی منابع انسانی و مراکز و واحدها از برنامه های اصلی دانشگاه می باشد.
مشاور رئیس دانشگاه پیام نور ادامه داد: مجموعه دانشگاه در سال 1402 توانست ثبات نسبی را ایجاد کند و از دستاوردها و خدمات منحصر بفرد دانشگاه پیام نور بعنوان یکی از نهادهای اثرگذار آموزش عالی دفاع نماید‌.
وی با تاکید بر تقویت زیرساخت های آموزشی دانشگاه افزود: در دوره کرونا دانشگاه در زمینه آموزشی تجربه های اساسی کسب کرده و در سال 1402 توانست با تدابیر ریاست دانشگاه و همکاری معاونت آموزشی زیرساخت های آموزشی را تقویت کند و امسال نیز این بسترسازی آموزشی بیشتر تقویت خواهد شد.
دکتر علم الهدی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود، از تلاش و همت جهادی معاونت های مختلف دانشگاه و برنامه ها و فعالیت های دفتر نهاد رهبری و نیز سایر ادارات دانشگاه قدردانی کرد و تلاش مضاعف تمامی اجزاء و ارکان دانشگاه برای تحقق اهداف عالیه دانشگاه را در سال ۱۴۰۳ خواستار شد.
در پایان این دیدار، اعضای هیات رئیسه و همکاران دانشگاه با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه ادای احترام کردند.

 
امتیاز دهی
 
 

آرشیو اخبار